piątek, 20 lipca 2012

7 recenzja

Na początek chciałam przeprosic za błędy ortograficzne w moim ostatnim komentarzu, gdyż pisałam szybko...


Link do bloga: http://ilovesibunailovetda.blogspot.com/


1). Baner: Ciekawy i bardzo pomysłowy! Nic dodać i nic ująć. 10/10


2). Kontakt: Kontakt jest ale tylko na facebooka...Niektórzy tam kont nie posiadają, ale za to że jest chociaż to nie obetnę dużo punktów. Poza tym nie widziałam e-maila Ale jeżeli jest to świetnie...Tylko przydała by się jakaś zakładka na kontakt... 8/10


3). Notki: Notki są ciekawe i interesujące. 10/10


4). Popularność: Blog jest popularny. Czasami jest nawet 10 komentarzy, jak zauważyłam. Jest ok. 1823 wyswietleń. Blog istnieje od 28 maja tego roku. Myślę że jak narazie jest dobrze. 10/10


Wszystkie punkty: 38/40 Jest genialnie! Jest kilka drobnostek które trzeba poprawić ale i bez tego będzie super! Powodzenia w dalszym prowadzeniu!


I jeszcze jest sprawa...Nie jestem pewna czy dzis pojawi się 2 recęzja. Prawdopodobnie jutro, gdyż możliwe że dziś już nie będę mieć czasu...Ale jeżeli znajdę chwilkę to postaram się napisać. ;D
Pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!