niedziela, 29 lipca 2012

Recenzja 9

Hejka! Wczoraj zostałam poproszona o recenzję bloga i obiecałam że dziś się pojawi więc jest! ;D
 
Link do bloga.: http://przygody-sibuny-by-summer.blogspot.com/



1). Baner.: Bardzo mi się poddoba i jest oryginalny. 10/10


2). Kontakt.: Jest! 10/10


3). Notki.: Fajne. Na tym blogu są scenariusze o HOAi bardzo mi się podoba że są oryginalnie zaczęte. lecz późniejsze części są w większości o miłości Fabiana i Niny i n ie zabardzo podobał mi się pomysł z rozdzieleniem ich. I według mnie jest tyci odcięte od tamtej rzeczywistości. Ale i tak nie mogę za to obciąć punktów. Po prostu muszę być szczera i niechcę nikogo urazić. 10/10


4). Popularność.: Blog jest popularny i są komentarze pod notkami. Pierwsza notka pojawiła się 13 lipca tego roku i ma juz oik 2288 wyświetleń! 10/10

Wszystkie punkty.: 40/40 maxymalna ilość punktów! Blog jest świetny. Ale to nie znaczy że można go tak zostawić. Trzeba dalej nad nim pracować aby utrzymać ten stan na dłużej. Powodzenia!



Kto chcę kolejną recenzję??

6 komentarzy:

  1. Ale przypominam, ze na moim blogu są dwie autorki - ja i Amber Millington. Ona pisze inne scenariusze i ja inne. Może ci się one pomyliły, bo ja się bardziej skupiam na zagadkach, a nie na miłości, więc recenzja o moich notkach jest trochę pomylona. Poza tym nikt nikogo nie chciał rozdzielać. Skąd ten pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę! www.tajemnicedomuanubisa-fabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!