czwartek, 30 maja 2013

'Po prostu zostań sobą...'

Witam, witam. Sporo czasu minęło od ostatniej notki więc postanawiam dać znak życia innym. 
Jak zapewne wiecie, zbliżają się wakacje. Trzeba pilnować i poprawiać oceny, co łatwe nie jest. Nauka pochłania mój czas w niesamowicie szybkim tempie. No a oceny zbyt piękne nie są. No może  z niektórych przedmiotów, ale tylko niektórych. Więc trzeba się po podciągać a na neta brakuje czasu. Z resztą nie jestem pewna, czy chce prowadzić dalej recenzje... Rozważam opcję: mniej recenzji, więcej reklam innych blogów. Tak więc poprzednich recenzji nie usunę. Zostawię. Czasami będą się pojawiać kolejne. Jednak będzie to blog z katalogami. (trudne słowo xD) 
Myślę, ze ten pomysł się wam spodoba. Bo przyznam szczerze, że nie chce mi się za bardzo pisać recenzji. Po prostu jestem leniwa. Taaaaaak. Bardzo. :D No ale cóż, taka moja uroda. Wygląd bloga będzie ulegał zmianom i poprawkom. Katalogi pojawią się niedługo jak i rozpiska recenzji czy coś takiego, w moim wykonaniu czyli by Nakręcona... Jestem ciekawa, jak mi to wyjdzie. 
Fakt, że jest pop północy mi nie przeszkadza, więc... Ktoś ma jakieś pytania? Sugestie? Uwagi, krytykę? Chętnie posłucham... w zakładce Do Nakręconej... 
Więc na koniec: Kolorowych snów!


Nakręcona:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!